ritme - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van simone GEER - WaarBenJij.nu ritme - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van simone GEER - WaarBenJij.nu

ritme

Blijf op de hoogte en volg simone

28 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu

Een korte samenvatting van afgelopen week. Een beetje een schrijversblok...
na de vakantie weer een week aan het werk, oke maandag op bed gelegen om nog even bij te komen van mijn voedselvergiftiging maar een weekje kantoor was erbij.

volgens mij zijn jullie niet zo geïnteresseerd in hoe Esther en ik discussiëren over de betekenis van inclusie en de beste onderzoekswijzes. Dus een korte samenvatting van alles daar omheen.

's ochtends een ontbijtje met rijst en curry voor mij en een broodje jam (lees limonade in jam vorm) voor Esther. De tasjes inpakken en of met de bus, of met Suresh in de gele tata (de minivan van Suresh). om half twaalf staat er eten te wachten bij Suresh zijn moeder, Dahl bath, rijst met linzensoep en soms curry. Ze maken het speciaal niet zo pittig voor ons. Al moet ik zeggen dat het gevoel dat je mond in brand staat snel went. nog ene paar uurtjes aan het werk en dan naar huis. Even relaxen en dan avondeten, je kan het zeker raden een vorm van rijst, curry en linzen. De rest van de avond of met jullie bellen, een filmpje kijken enzovoort. het is hier vroeg donker en dan hebben ze liever niet dat we op pad gaan.

Dinsdag kwamen er vrienden langs, belgen... jammer genoeg van het Vlaamse deel, dus niet Nederlands kunnen kletsen. Het waren wel hele interessante mensen, met mooie verhalen. Ik kan mezelf daar over jaren ook zien zitten. Terug naar Nepal.

Vrijdag met mijn lieve vriendinnetjes gebeld, het is geweldig om te zien hoeveel jullie allemaal om me geven!!!! dank jullie wel.

Vanaf zaterdag in Thamel, Esther had wat stad nodig. Lekker rond gescharreld en net niets gedaan.

We leven weer uit tassen, want morgen vertrekken we naar het platteland, (in de bergen). We weten sinds gisteren naar welke stad en met welke bus... morgen vinden we hopelijk uit waar we gaan slapen.

ik hou ervan hoe hier net niets geregeld is maar alles op een of andere manier goed komt.

vnadaag lekker uitgeslapen en straks red bull en oreo's inslaan voor de reis... hihi. we zijn nog niet helemaal aangepast aan de rijst.

door een gebrek aan internet en stroom kan het heel goed dat dit mijn laatste bericht is voorlopig.

  • 28 Oktober 2018 - 08:51

    Henk:

    Meiden doen jullie wel voorzichtig indat verre land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

simone

ONZE AVONTUREN IN NEPAL

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 9576

Voorgaande reizen:

26 September 2018 - 26 Januari 2019

samanepal

10 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: