Thamal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van simone GEER - WaarBenJij.nu Thamal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van simone GEER - WaarBenJij.nu

Thamal

Blijf op de hoogte en volg simone

15 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu

Vrijdag de tasjes gepakt, om een dagje 'thuis te werken' thuis als in het hostel, werken als de WiFi lag er uit... Dus dat stad maar verkent. Veld onderzoek HEEL belangrijk. Hihi. We zijn zo trots dat qe met twee rugtassen op pad gaan... En daar voor een week uit gaan leven. Zaterdag de bus naar Chitwan. Vandaag de templesquare bekeken, inkopen gedaan... hmm oké misschien drie tassen...Om uit te leven. Esther heeft via een bepaalde datingsite haar connecties onder de lokale bevolking vergroot. Dus zijn we naar een bar/restaurant gegaan. Om hier sociaal te doen. Live muziek, een tafeltje waar je op de grond aan moet zitten en een pizza... top avond. Een beetje unieke Nepalese dat wel. Maar de toeristen die zich bij ons voegde waren heel aardig. Om 7 uur de bus betekende dat ik al snel Sjaak afhaak speelde. Maar Esther in veilige handen achter gelaten. Die werd om 3 uur bij het hostel afgezet... De volgende ochtend ging mijn wekker niet af... stroom was uitgevallen, en daarmee ook mijn telefoon. Dus We werden wakker Door een vriendelijk klopje van onze hosteleigenaar .... geweldig! Binnen 10 minuten ingepakt, betaald en onderweg. We zijn wel echt een succesverhaal met op tijd aankomen. We waren een van de eerste in de bus, dat wel.